20121103

.this is instant halloween

 ja som vedela prečo si "šanujem" posledných 7 snímkov v mojom Polaroide. čakali presne na udalosť týchto rozmerov. This is halloween je jedna z najlepších party roka, som si ju mega užila!
Najlepšia bola Ester medúza, úplne svietila! a potom jasnačka že Bender s frajerkou. Ja som bola pyšná na svoju čelenku- nikdy som si nemyslela že a niečo podobné obajví na mojej hlave.
Minule ste sa ma viacerí pýtali odkiaľ mám svoj foťáčik, tak ten pochádza z Instant Shopu, ak chcete viac info sledujte facebook, a ak si ich chcete obchytkať nájdete ich na Kapucínskej na poličke v obchodíku Polymorf.
A ak už na viac fotiek nie ste zvedaví tak budete asi sklamaní, plánujem Vás zahltiť ďaľšími! hehe užívajte si sobotu! aký bol ten Váš "helouvín"?


33 komentárov:

  1. UZASNE fotky!! (zavidim, musela byt sranda:D)muj halloween byl stravenej v knihovne pripavujic prezentaci na nadchazejici rano((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ester ako vždy najlepšia! ja som bola v stredu na halloweenskej v pekárni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ako bolo? ja som nebola lebo som vedela že idem v piatok. ale ovela viac ma to lakalo ist v helouvinsku noc :-)

      Odstrániť
    2. bolo výýýborne :)) chcela som ísť ešte aj v piatok ale 3 noci po sebe žitia by som už ja asi nezvládla :D

      Odstrániť
    3. úplne by to mohlo bývať aj častejšie. aj keď mám pocit že ten rok ubehol ako voda.

      Odstrániť
  3. neoslavovala som ho a vyzerá , že tvoj blog skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :O vyzeras uzasne! Tak ako si ty, som sa chcela aj ja namalovat, ale nevedela som , ako by som to doladila s oblecenim atd....my mame party dnes a nakoniec idem za kvetinovu vilu... :D A meduza je najsamvac!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola uplne obyč čierna šatka čipkovana sukna :-)

      Odstrániť
  5. akože nemyslela by som si ale tebe tá čelenka úplne meganajviac pristane a medúza má moje srdce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ked som ju vyrabala tak som sa citila uplne nesvoja :-D že wtf? ale dakujem :-)

      Odstrániť
  6. haa, tak tomu sa povie mega párty !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Superneeee :) Môj Halloween som strávila doma -.-"

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé fotky! Určite super zábava!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. uu superrr :) dlho som nebol v pakarni fu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hahaha ta tvoje maska je výborná a ten obří Bender
    a co konkrétně byla ta slečna s turbanem na hlavě? to totiž taky vypadá skvělě, jenom už nedokážu identifikovat záměř :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díík, a ona bola medúza a mala na sebe aj vianočné svetielka a svietila! najmega!!

      Odstrániť
  11. velmi ti to svedci s tymi kvetmi vo vlasoch :-) takej smrtky by som sa nebala O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nejlepší halloween party fotky a ty s kvety ve vlasech, o tom žádná!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krasne kvety, mozem sa spytat kde si zohnala ?:)
    a paci sa mi novy header, ci ako sa to vola :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kyticu extra sviežich ruží som za 0,99 eur kúpila v záhradkáskom obchode v nitre na polygone :-D

      Odstrániť
  14. very funky photos!! love them!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovedaťOdstrániť
  15. skvělej kostým, jako loni..
    a medúza super!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ešte nikdy som nezažila poriadnu Halloween party, no takej by som sa zúčastnila bez váhania :D

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!