20121206

.elding oscarson

minulý týždeň som na tumblr našla jeden obrázok... pátrala som pátrala až som sa dostala k dvojici architektov Johan Oscarson a Jonas Elding. Úplne som sa zaľúbila do ich tvorby! Na Spacelicious nájdete jeden ich domček. Veľmi sa mi páčia malé modely, podobné robia slovenskí toito, sú skrátka čarovné! Ja si vždy vravím, že dokelu aj ja si chcem nejaký spraviť, ale som na to extrémne lenivá. mala by som sa nad tým konečne zamyslieť. mám rada keď je všetko biele, ako napríklad teraz za oknom. ako ste na tom vy? a inak čo mikuláš? ja som nemala nijakého lebo som bola ráno na gastrofibroskopii! bolo to super, ale nikomu to neprajem a druhý krát už ani sebe, cítila som sa ako v nejakom filme votrelec, matrix a podobne...




7 komentárov:

  1. mohla by si hodiť do mňa svoje tumblr-čko, rada by som ťa "šmírala" :D
    a som rada, že si to zvládla, a dúfam, že ti tam nič zlé nenašli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. posielam poštového ľadového holuba že si to ty :-)

      Odstrániť
  2. ja som mala podobného mikuláša, samé diétne veci, kukuričné chrumky a pod.
    čo sa týka gastra tak nikdy žiadne vyšetrenie nie je v pohode, už som si tým prešla tisíc krát takže tiež nikomu neprajem. tiež dúfam, že to bolo jednorázové a že ti nič nenašli.
    a foto super, v interiéroch a síce všade milujem bielu! a s drevo je to naj!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toito su super! tiez sa mi pacia ich prace. bola si niekedy v Archa Gallery? ci sa tam oplati ist http://www.designin.sk/archagallery/archagallery.php

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebola som, ale bež sa pozrieť, a potom pôjdem aj ja :-)

      Odstrániť
  4. Tieto loftové záležitosti milujem :)
    (btw, vola sa to loft? hanba mi, že neviem :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no toto zrovna lofry nie su ale može to byť akože loftový štýl :-D

      Odstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!