20121201

.Gattaway

Dostala som na vyskúšanie tieto pančuchy, aj keď nie som veľkým nadšencom bodiek ani kruhov lákala ma možnosť vymyslieť si vlastný vzor. Dopadlo to tak ako vidíte na obrázkoch, bola som nedočkavá a použila som trošku tupšie nožnice, takže efekt nie je najideálnejší, ale bola to sranda :-) Ako vianočný darček sestre alebo kamoške to môže byť super, je to viac menej Yayoi Kusama na počkanie, čo poviete? To mi napadlo až keď som sa zamyslela čo mi tie moje nohy sakra pripomínajú? spomenula som si na chápadlá vo výklade Louis Vuitton. 
Ale čo je na tom celom najlepšie? že má pre Vás Gatta malý Mikulášsky darček. 
Stačí si vybrať si vo videu farebnú kombináciu, ktorá sa Vám páči najviac, nechať v komente kontaktné údaje a počkať. Končíme 6.12.2012, preto mikulášsky :-) 
Veľa šťastia!
btw: decembrovou Fashion Challenge sú práve pančuchy!




57 komentárov:

  1. jeej, ja by som chcela taketo :) hociaka farba, hlavne nech je to Sko :D
    orsi.bondor@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Me se libi ty cervene s šedou :-) ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kaplický knižnica!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha jasné :-D ešte aj fialovo žlté :-D

      Odstrániť
  4. Tazke rozhodovanie, ale tie šede s oranžovým podkladom vyzerajú dobre :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj mne sa páčia tieto :) lujza.h@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa páčia šedé a naspodku červené :))

    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som verná čiernej nudnej klasike, ale tie fialovo-žlté by som rada darovala niekomu :) a to video je trošku des :D
    tuszka117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. červeno-modré :))

    tynka.star@seznam.cz :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tieto na fotkách sú naj naj naj. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne sa najviac páčia tie čo su aj na obrázku :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tyrkysové!
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ruzovo-modre nech je sranda:)
    meispn@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty na fotce, prosíím!
    karolka.w@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mne by sa pacili sede s nejakym farebnym podkladom :)
    justinaforfun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. cerveno-sede =)
    aleva0506@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. červené so šedou :)
    mery.mikesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ty vínové jsou bezva a stejně bych nejradši nějaké černé nebo i tmavě fialové, jesli jsou:)

    tynarose.s@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. vínové so šedými puntíkmi :)
    denisa.hilovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mne je to fuk, chcem byť prekvapená :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. červené so šedou :) krásne.
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. seda a fialova :)
    kata.k@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. modré so žltými puntíkmi :)

    19natt07@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. boží :)
    určitě ta šedá s červenou :)
    tereza.doubkova96@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Červené so šedou :)
    liadrozdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Šedo oranžové. Nebo cokoliv v kombinaci s černou.
    klaranahlikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. mne sa páči čierna s červenou, mám radšej menej výrazne farby :)
    ivana.bakova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. modré so žltou! :)
    rbuchova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. niet nad jednofarebnu klasiku...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. líbí se mi právě ty tvoje, fialovo šedé.
    bara.opletalova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. tmavě fialové! :)
    pajamikolaskova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. červená a na tom šedá :)

    miki.ziki@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. tieto na fotkách vyzerajú najlepšie podľa mňa, ale ak by boli aj nejaké tmavé (tmavo modré najlepšie) s farebným podkladom tak tie radšej =)
    xeniastruharova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. červené punčocháčky a šedé puntíky :)

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. šedá s oranžovou :)
    em.fackovcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Šedé s oranžovým podkladem :)) kristina.1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. vínovo červená a šedá teda v podstate tie čo sú na fotkách :)
    l.mitanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. červené a šedé nebo červené a modré:-) Je to suprácké:-)
    martina.sepka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. tie sivo červené sú skvelé!
    kkrbilovakk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. tie na fotke sú bárs fajne! ;)
    veronikakruppova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. šedo-červené!
    novakova.betka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. už som trápna lebo je to tu milión krát ale šedočervená :D v.rajnicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. tieto bordové sú skvelé :)
    livitom@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. tie na fotke!!!
    sefcikova.mirka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. viinoveee :)

    hrmova.dominika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. tyhle vínovo šedý jsou nejlepší :D
    fortovat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. červeno-modre :)

    renata.zelna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. červeno/šedé

    mariaambrozova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sedo-cervene ako stvorene pre segru! :)

    m.mulikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. mě by se líbily ty šedé s oranžovým podkladem

    vikihavlickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. červeno-šede :)
    schwartzova.d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. červeno-šedé najlepšie :)
    Lenka - leelome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Jééé, modro - červené jsou asi nejlepší, i když... Všechny kombinace jsou moc povedené :).
    Majka :)
    malheuresmant@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. najviac sa mi páčia tie na fotkách ktoré si pridala ty :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. vínovo šedé su naj :) 21kristina21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. fakt sú najkrajšie tie na fotke, také príjemné farby pasujúce k sebe
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!