20121230

.moje vychytávky roku 2012

po úspešných best of  ´10 a ´11 som sa rozhodla pokračovať v tejto milej tradícii. nemohla som spraviť príspevok s najobľúbenejšími fotkami, lebo to by som sem musela dať asi všetko. 
som rada, že tento rok opäť prekonal tie predošlé, a môžem ho označiť za najlepší! zanechal zopár obetí na životoch, ale s tým sa trápiť nebudem, teším sa na nový, plný očakávaní, verím, že aj šťastia, radosti a iných dobrôt. teraz Vám ponúkam moje tipy na najlepšie zážitky a veci z roku 2012. určite by som ich našla aj viac ale fuuuu, aj tak je to najdlhší post za celý rok :-)

Berlín
najväčším highlightom roku 2012 bola pri mojom sporadickom cestovaní návšteva Berlína. chcem tam ísť navždy, cudzie mesto v ktorom sa po niekoľkých minútach cítite ako doma vždy zanechá dojem a jeho čaro vás naplní na najbližšie mesiace. Ja si to nesiem v sebe doteraz a dúfam, že ma to neopustí, až do ďalšej návštevy.

Keep Cup
Kozmická kolekcia ekologických pohárikov Keep Cup ma nenechala chladnou, môj je z mabets.sk Zámerne som si vybrala ten s názvom "Sunrise", lebo v zime je to to, na čo sa teším najviac. Okrem kávy a čaju si do ňho robím ovocný pohár do školy a úspešne som ho okrem kaviarní testovala aj na vianočných trhoch. Žne úspech na všetkých poliach a farebných kamošov už má po celej fakulte- architekti kávičkári :-)


Hýbanie
nebudem klamať, toto je veľmi zápeklitá téma. ja som človek lenivý, pukajú mi kosti, bolí ma neprestajne chrbát, cvičeniu sa skrátka nevyhnem. teda vyhnem ahh, ale odkedy mám kettlebell a tenisky (New Balance zo zľavomatu) snažím sa k pohybu stavať zodpovednejšie, ešte mi chýba švihadlo. necvičím preto aby som chudla, ale preto, aby som stále nesedela. aj napriek tomu, že veľa chodím, niektoré časti môjho tela si podľa mňa častokrát fajnovučko odpočívajú a tuhnú.


Špirála Alverde
blahoslavená medzi špirálami, moja intuitívne kúpená špirála maskara Alverde. Vonia super, kefku má huňatú, konzistenciu príjemnú, moje rovné mihalnice síce extra nevytočí ale aspoň ich nezaťaží.



 Beatpatrol
Tento rok sme "okoštovali" dva rakúske festivaly, každý z iného, no našim srdciam blízkeho súdka. Beatpatrol bol mega giga headbang. Tajne si prajem byť tretia Nervo didžejská trojička. Chcem ísť tento rok znova, ale uff koná sa 10 dní pred odovzdaním bakalárky čo je vskutku nepríjemné. Ak sa poučím, a nenechám si všetko na poslednú chvíľu existuje šanca... 

Slobodné vinárstvo Majer Zemianske Sady
Toto víno je také dobré, že je pre mňa vražedné, pila by som ho a pila a pila a plai plaa puilasxsxfncmns 

Mumford and Sons
ak by som mala zostaviť soundtrack k roku 2012 tak by bol plný Mumford and Sons, najprv som ich ignorovala, potom som ich začala počúvať a po tom ako som ich videla naživo je to láska láska naveky vekov amen. celé leto nám v aute asi nič iné na cestách nehralo. a s Danielom sme zúrivo bojovali v Singstár kto vyhrá v The Cave alebo Little Lion Man. tesne tesne, vyhráva vždy Daniel, musím priznať. 


Happy Socks
Keď som nešťastná vyriešia to za mňa šťastné ponožky. Happy Socks prišli zo Švédska, teraz sa na nás valia zo všetkých strán lebo konečne sa dajú vďaka urbanlux zohnať aj na slovensku
Ja som si ich veľmi obľúbila, lebo často a rada chodím celá v čiernom, takže vždy skrývam aspoň v topánkach niečo prekvapivé, farebné a veselé. Myslím si, že je pri prvom pohľade jasné, že vždy smerujú rovno z práčky na moje nohy. Ale konečne mám už aj ďaľšie! ony medzi tými jednofarebnými v skrini vždy tak vytŕčajú že ich vždy musím zobrať prvé.

Arty Farty
Arty Farty je ďaľšia super vec ktorú vymyslel Daniel s Mariánom, v Nitre býva často nuda a kedže sme si chceli dať pauzu s Rezonation spravili sme si takú miniatúrnu verziu akéhosi urban marketu.
premietali sa študentské filmy, predávali sa knižky, handmade vecičky a oblečenie. už sa teším na reprízu. Dúfam, že sa zastavíte!


Seriály
Môžete trikrát hádať kto ma priviedol k sledovaniu teda k aspoň nejakému sledovanie niečoho. Nebudem ukazovať prstom, ale áno áno prekonala som svoje pozeracie nechute a vrhla sa na Game of Thrones a Girls. Neľutujem!

Prezraďte čo ste v roku 2012 objavili vy?

prajem Vám skveloskvelý Silvester! Vidíme sa v Novom Roku :-)
Vykročte do ňho správnou nohou.

44 komentárov:

  1. si hrozne super!! taky moj ideal kym by som chcela byt :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh to je milé,ďakujem. nemyslím si že som taký ideál ako sa ti môže teda asi zdať :-)

      Odstrániť
  2. super článok! naozaj by bola škoda nepokračovať v tejto článkovej tradícii. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neviem aké víno ste mali vy, ale my sme mali červený tramín tuším a bol dosť hnusný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to z grape si už nepamatam ehh ale mala som aj biele od nich a teraz na urban markete som kupila cabernet sauvignon a veľmi dobré!

      Odstrániť
  4. první fotka je jak z filmu! boží.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hrozně hezké fotky.
    Taky jsem si tenhle týden pořídila řasenku Alverde, ale musím říct, že mi ta vůně už docela leze na nervy :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa ešte stále dokáže prekvapiť :-D

      Odstrániť
  6. taky jsem byla v Berlíně (a pro velký úspěch jsem se z toho rozhodla udělat každoroční tradici) a začala jsem sledovat Girls :-) a do Rakouska jsem se pro jistotu rovnou přestěhovala, takže dík za tip na festival :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kde si videla Mumford and Sons ?? to musel byť zážitok :)) ja som oneskorene objavila britský seriál Sherlock :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na festivale Harvest of art v rakusku vo Wiesene :-)

      Odstrániť
    2. http://shiz.sk/articles/view/1593

      Odstrániť
    3. ešte k tomu aj the kooks ja odpadnem :D

      Odstrániť
  8. mě třeba Berlín hrozně zklamal, asi mu budu muset dát ještě jednu šanci, neznám snad nikoho, kdo by to město nemiloval

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeežiš Baboc.
    Najlepšííííí post !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hmmm...moja najväčšia vychytávka je asi to, že som niekedy vo februári objavila artic monkeys a odvtedy som namotaná najviac ako sa len dá :D
    a tento rok bol jedným slovom....čudný...vydal by na jednu knihu :D som zvedav či ten s 13 na konci bude ešte čudnejší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. aku mas velkost toho keep cupu? chcem si niaky kupit len neviem ktora velkost je taka akurat..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 2012: objavila som farebne farby na vlasy!!! weeeee <3
    a do stiefelkombinatu musime este ist! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jes pojdeme, keby som si nekupila tie nike 20 minut pred tym tak kupim tam nejake galoše fajne !

      Odstrániť
  13. mumford & sons <33 och moja naj naj kapela
    ešte the kooks a mgmt.
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jo a ještě co se týče hudby, resp. písně roku, tak pro mě rozhodně Mikhael Paskalev - I spy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. amsterdam, COS v Milane a highlight hlavne konca roka je za me st na ni e :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. do Berlina sa chystám v roku 2013, a po tých postoch z Berlina sa teším ešte viac..
    no a v Nitre som prvý rok, predtým som študovala 3 roky v Blave, tak pomaly zvykám že tu nie je toľko akcií..no bola už prvá pecha kucha, a tu čítam o ďalšej akcii..tak teším že to ožíva viacej..znie to zaujímavo..

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mojím naj bolo, že som dala štátnice, myslím, že roku 2013 by som sa bez toho nedožila.
    Dúfam, že ten ďalší bude ešte lepší, a veru aj Berlín by sa tam mohol niekde vtesnať, dúfam, že aj ďalších veľa dobrých vecí (aj hýbanie :/).
    a foto s vínom je najlepšia! veľmi dobrý post.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Game of thrones! juuu!
    a jak se ti líbí seriál? :))

    jinak krásný rok si prožila, jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. A jak se ti líbí Game of thrones? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Páči sa mi veľmi inak by som sa ho asi nedonútila pozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. objavila som čaro sametu a kože:-Dfakticky!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mám strašně ráda Mumford&sons! Sice mi připadá, že jsou si všechny jejich písničky dost podobný (takovýto brnkání v pozadí je vždycky prakticky stejný), ale stejně jsou boží..

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ale ako zadelila si kruty spoiler na game of thrones pre tych co to nevideli oh :D inak super, a prid pekne nabuduce na spolocny trening! tie tenisky vyzeraju velmi faaajn!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aha, vidis to mi nenapadlo :-D

      Odstrániť
    2. ako trapas spoiler baboc:D
      a moj highlight roku nebudem pisat lebo je to na mna moc sladke:D

      Odstrániť
  24. to vino som mala na Grape tiez a napisali mi tam FM (ako frankovka modra) a ja som si cely cas myslela ze mam vino radia FM :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. se cvičením jsme na tom stejně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahoj, ráda bych Ti popřála štastný nový rok a zároveň tě pozvala na svůj nový blog, kde zrovna rozjíždím nový projekt!:)
    Samozřejmě budu moc ráda, pokud se staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Podobne aj ja som na tom takto s cvicenim. Co sa tyka Berlina, osobne sa mi tam az tak nepacilo, asi som skor na teplucke krajiny, take Toskansko....

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ten belin je dokonalosť najväčšia, s tým súhlasím! aj cvičenie.

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!