20121213

.sňehy

ak mám hovoriť za seba, milujem sneh! Veľmi! aj v meste aj na horách hlavne v decembri a v januári. snehom sa nerozumie brečka alebo iné skupenstvo. krásny biely v hrubej vrstve vŕzgajúci a všade. 
každopádne vám musím prezradiť že prvý krát sa na tomto blogu objavujú hodinky! naozaj! plánovala som dostať nejaké na 18 narodeniny- nič nevybrala som si, na 20- nič iba mega drahé a toto putovanie za hodinkami sa pred nedávnom skončilo. Meninovým darčekom od zľavomatu boli tieto super hodinky Danish Design po ktorých som pokukovala už dávno. Normálne stoja okolo stopäťdesiat eur, ale na zľavomate v sekcii móda a luxus ich mali za neuveriteľnú takmer polovicu!
V sekunde bolo rozhodnuté, boli osudové, myslela som si , že na nosenie hodiniek si po toľkých rokoch budem ťažko zvykať, ale mám ich na sebe každý deň, hodia sa ku všetkému a hlavne sa na ne pozerám! Prišli perfektne zabalené, skrátka som nadšená. Možno sa vám vôbec nebudú páčiť ale sú čistá ja :-D
čo som vravela? že sneh?
 vtipné bonusy- na tému ako sa fotia hodinky? nájdete na facebooku
na druhej som trochu zdutá, neviem prečo asi mi už bola trochu zima :-D

(na sebe mám: rolák_F&F kabát a šál_H&M náhrdelník_sheinside taška_oasap čižmy_ prekvapivo stardivarius hodinky_danish design via zľavomat)


30 komentárov:

  1. ty hodinky jsou moc pěkné.) já mám slíbené hodinky za maturitu.. už jsem na vysoké a pořád čekám:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. však bol za tebou sneh načo tie čmuhy? pôsobi to trošku rušivo, inak aj ja mam ten šal :D ďalšia spoločna vec, mali by sme uz spravit to to vies! a hodinky podla mna uplne na teba!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiez milujem sneh :) a tieto fotky su super, take ine! proste super :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie fotky máš parádne, nenormálne to vyzerá! :) a ja hodinky môžem, vlastne keď ich nemám, viem, že mi niečo chýba.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie fotky s tymi cmugami su superne! a aj ty vyzeras mega:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty fotky jsou suprový! stejně jako hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie hodinky sú super. ! a fotky parádne:)
    u nás bol sneh stále poriadne biely a ešte aj riadne vŕzgal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie hodinky nie sú presne môj vkus ale tebe sa fakt hodia ! mna v poslednej dobe veľmi zaujali wewood hodinky.Len tá cena ...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nepočúvaj véčko, tie umelecké kreácie sú fajin :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja tiez milujem sneh! fotim ho do zblaznenia :D a mne sa paci ta uprava fotiek, cim viac snehu tym viac adidas, nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie smuhy sa mi pacia.. a pritom nemam rada velke zasahy do fotiek.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oprav si gramatické chibi ty debilná blondka.!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oprav mi ich ty, ved som debilna tak ich asi nevidim!

      Odstrániť
  13. Barbor, super foto :) bavíš ma teda veľmo!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Bonitas fotos, y me encanta tu estilo :) besos

    OdpovedaťOdstrániť
  15. úžasné:)...krásně zkombinované a kabelka ti pěkně vynikla:))

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. uplne nejvic miluju jake veci delas s fotkama...all the time! Prosimte udelej mi nekdy neco s tema mojema protoze me nic nenapada :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uáá rada, ja som napríklad vždy paf z tvojich!
      na výmenu! :-)
      ale až kde budem mať čas :-P

      Odstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!