20121228

.the dark is too hard to beat

kto si myslel, že včera na tejto fotke letel vzduchom vianočný darček, mal pravdu. svišťal takmer mrznúcim vzduchom. škoda že už nesneží, rada by som si dala zasneženú silvestrovskú polnoc.
musím poznamenať, že z môj aktuálny pobyt doma si užívam, aj napriek tomu že som zavalená prácou do školy, v štefánsky podvečer som si  konečne mohla dať jeden zo svojich kožuchov, tento rok sa nejak nedostali do bratislavy vzhľadom na limity mojej skrine. 
darčeky, svetlo prskavky, hmla a sneh na kraji lesa to je čarovná atmosféra. asi nevyzerám ako vianočný typ (ako napríklad zuz :-D) ale oh, tieto vianoce sa mi páčia asi najviac! a pustite si pesničku, odrhovačka milión ale ja som najviac namotaná

(na sebe mám: kožuch_2nd hand mithril_h&m trend hodinky_danish design via zlavomat čižmy_topshop darček_od ježiška)


27 komentárov:

  1. ty si ultra minimalistický vianočný typ ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ešte menej vianočný typ, než ty :D
    a nestrihaj si vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akože ja som veľmi, len tak nevyzerám, napríklad zuz tak vyzerá :-D

      Odstrániť
  3. všechno skvělé! ta drhá asi nejskvělejší!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ha :D fotka s prskavkou by měla vyhrát první cenu!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš geniálne atmosferické fotky. Vždy sa teším na nový post, lebo viem, že hodíš opäť nejakú perfektnú sériu fotiek. Neviem ako to upravuješ a môžno ani nie je podstatné v čom, ale, že máš parádny cit pre detail a vlastný rukopis. Nezvyknem prehnane chváliť, ale asi ma rozcitlivel koniec roka, ale kazdopadne palec hore! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uaaa ďakujem, to ma veľmi potešilo! ale hlavne bez fotografa by to nebolo také super. lebo keby to nevedel daniel odfotiť tak ako to mám v hlave, tak by takéto fotky nikdy nevznikli, takže je to spoločná práca.

      a tieto nie su upravovane skoro vôbec len tam je pridany farebny filter agfa filmu.

      Odstrániť
  6. the 2nd picture is adorable! lovely outfit!

    Love //VIENNA WEDEKIND//

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá atmosféra z tých fotiek! parádne to jee :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten kabat je super
    v poriadnom svetle chcem fotku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved som ho nosila celu minulu zimu
      aha tu http://feathersintodust.blogspot.sk/2012/01/kreativne-rano.html
      aj tu http://feathersintodust.blogspot.sk/2012/03/longboard-stories.html

      Odstrániť
    2. ano ano! zamerane na mithril by som poprosila! <3

      Odstrániť
    3. ten je tuto: http://feathersintodust.blogspot.sk/2012/08/i-will-wait.html

      :-) a tam je ešte aj link na iný post

      Odstrániť
  9. ja priam neznasam fotky s bleskom ale daniel umí a tieto su skvele! co bolo v darčekuu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som ho musela donutiť ja že s bleskom!

      a v darčeku veď to čo sme kupovali spolu :-) a akurát je!

      Odstrániť
  10. Milujem tvoje sneženie na blogu :) fakt paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skvelacke fotky,milujem tvoje posty:-)

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!