20121208

.vianočný wišlist

tento vianočný whishlist, nie je o tom čo potrebujem urgentne dostať na vianoce, je to skôr koláž vecí, ktoré sa mi aktuálne páčia a  ak by som ich našla pod vianočným stromčekom tvár by sa mi rozžiarila ako malému dieťaťu, samozrejme by mi to bez môjho tušenia musel doniesť ježiško zo svojej ježiškovskej planéty.
 mojim najväčším vianočným prianím je byť zdravá zdravá a zdravá, a šťastná, ak by sa mi splnili tieto dve veci, tak by mi asi nič iné nechýbalo. ani modrá košeľa a ruksak z topshopu, ani vesmírne spodné prádlo s morskou peňaženkou z monki, možno ani najlepšia knižka Going public akú som za posledný čas držala v ruke spolu so skvelým urbanistickým zápisníkom... áno všetko sú to pominuteľné veci, aj oh čižmy z h&m, jedinečná láska grumpy cat, aj večne lásku vzbudzujúca eames-ka /ak však máte tip na nejakú peknú pracovnú stoličku, z ktorej neskrachem šup sem s ním/ alebo čudácka lampa. 
moje materiálne ja by plesalo! kto je zvedavý, tak minulý rok sa mi páčilo toto, myslím že celkom podobný výber.



31 komentárov:

  1. Eams chair má Ježíšek přece přinést mě!že by jich měl víc?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och nee tá lampa&prádlo sú extramegasuper!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si prajem tiež zdravie a úspešne zvládnuť prvé skúškové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. going public is the best!len skoda,ze tolko stoji..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten batoh! <3 srdce mi zaplesalo jak jsem ho uviděla!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tajne dúfam, že ježiško nezabllúdi a prinesie mi ho :-)
      a tiež že sa mi do ňho zmestí notebook:-D

      Odstrániť
  6. skvelý wishlistííík...ta mačička je krásna....

    ja si tie prajem zdravie, úspešné skúškové a hlavne žiaden "koniec sveta" :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. navrhuju naklonovat grumpy cat pro všechny

    OdpovedaťOdstrániť
  8. cudesna lampa sa mi paci. a aj to pradzilko :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj ja si želám samozrejme najviac zdravie a šťastie.
    ale tvoj wishlist sa mi veeeľmi páči! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Grumpyy :D toho by som brala hned aj s tou stolickou

    OdpovedaťOdstrániť
  11. chceš mačkuu? tá je podarená
    a takú košelu by som si aj ja prosila! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta lampa je dokonalá!! chci! :D
    a koupila jsem obyč tmavě béžový lodičky v ccc... snad byly v pohodě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. aj ja chcem grumpy cat :D a vesmírne prádlo...och ach

    OdpovedaťOdstrániť
  14. dsw chair mám na wishliste tak dlho, že sa k nemu už musela prikoreniť :D inak čo to je za lampu? akurát sme zahĺbení do nákupu lustrov do oboch izieb, tak mi pomože dobrý tip (dúfam, že nie je unknown:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi ťa sklamem ale je, neuložila som si tú stránku :-/ ked sa mi ju raz podarilo nájsť.

      Odstrániť
  15. Šťastná :).
    Ale tá spodna bielizeň/plavky (neviem to definovať) sú super!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tyjo, nevím co je lepší, protože všechno vypadá skvěle..ale nejvíc u mě vede ten batoh!
    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ach boze ♥ miluju te!!! kocku si zrovna poridila moje mama a jako kotatko vypada uplne uchvatne a to pradlo je uzasny ♥

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!