20130122

.baby jesus

bejby džízs dorazil odtiaľto neskoro až na "Tri krále"
čo vám budem klamať, je to mikina na adventný čas, teraz sa v nej cítim ako s vianočným stromčekom uprostred mája. Možno do decembra neodolám jej mäkkučkosti a oblečiem si ju aj priebežne. zatiaľ iba trápne ahoj-čáu aby ste vedeli, že sa z nej teším :-)
zajtra si ťahám štátnicovú tému na teóriu a dejiny architektúry, držte palce, nech to je niečo čo sa nachádza v knižkách a nebudem to musieť dolovať  v nejakých stredovekých análoch.






31 komentárov:

  1. si kvalitné rozptýlenie pri učení sa politiky, ale mažem už preč, držím palec, potom zreferuj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. držím palce :) mikina je super..
    a tá pesnička yesss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si namaľúvaná a nemáš tu kruhy, to nie si ty! :) a držím päste ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stava sa raz za čas :-D aaa to je ten super korektor estee lauder!

      Odstrániť
    2. a ešte to že som mala žiarovku od tvare asi 30 cm. takže +svetlo

      Odstrániť
  4. super mikina, podla mna bude dobra po cely rok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako som už povedala na fb...ááámen...krásna si krásna je ona..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. jasné! ale potom ty mne zase 8.2. :-D

      Odstrániť
  7. super mikina!!!
    držím palce při tahání toho tématu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja držím prsty keď už nie som stotožnená s mikinou :) Neviem prečo, ale keď vidím tú potlač na mikinách a šatách dokonca aj s Kristom a ták podobne...mne to príde ako vysmievanie už.. ale každý má iný názor. Hlavne nech sa páči Tebe a hlavne nech vytiahneš dobrú otázku :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne ako ktorá, jasné každý má na to iný názor. ale ved toto je ježiško v jasličkách a vitráž! celé leto som pracovala vo vitrážovej dielni, takže preto bola toto jasná voľba :-) dikii

      Odstrániť
  9. Ta mikina je super kdykoliv! A hodně štestí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uplně úžasná ta mikina! já bych jí nosila furt :) a držim! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. perfektné fotky, tá mikina sa ti strašne hodí :)
    a držím palec :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. džízs, to je skvělá mikina!

    držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj-cau si krasna a mikina tiez, kludne ju nos :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. držíím past za super otázku!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja by som ju nosila celý rok, lebo je super :)


    2 giveaway u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tu si aka pekna :) mas skutocne krasne crty tvare!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. prosim, len nedoluj v analoch :D dzizus wouldnt like it :D
    pekna si!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no mega krasny svetrik mas..!!!! ( mi to pripomina kaplnku na nasej cirkvenej zakladnej skole.. tam som vzdy pozerala ,ked som sa snazila pretrpiet omsu... :D aaach velmi je pekny)

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!