20130109

.these days

áno som tu opäť, živá a šťastná. po takýchto dňoch je človek rád keď sa ráno zobudí s ľahkosťou na duši a môže si povedať , že nič nemusí robiť (okrem neškodného učenia sa na zajtrajšiu skúšku)
_čierna fasáda_daniel robí najlepšie omáčky na cestoviny_prieskum všvu_romantické zátišie z mojich prázdninových podstromčekových obľúbených vecí (juraj vráť mi moje zuby!nie má ich véčko) a uu najlepší esteé lauder korektor na moje architektonické kruhy pod očami_šťastná minca ktorá rozhodla o kúpe tejto košele- mala som ju oblečenú včera na obhajobách, ešte je aj z kolekcie lucky ones michaela bastiana pre gant _vizualizácia (k danielovým omáčkam pripájam aj rendrovanie)_4x prieskum všvu_ja_domček tu_vizualizácia2 (hádajte kto to tam sedí na stoličkách)_ a včerajšie chai latte a ňeobičajní koláč mrveňičkoví za odmenu, vidíte tam tú tvár že? :-)
prajem vám pekný deň! ako sa máte vy?
bonusovka k tomuto randomu je na fejsbúku


17 komentárov:

  1. juj baboc vidim ze ste boli pozriet nase stromceky, aj ten moj, na ktorom mi tak hrozne zalezalo :D, ktory som robila cca 8 hodin pred obhajobou pod vplyvom, so stanom sme hadzali na spodok polostvrdnutu sadru a cely byt mame doteraz zajebany od farby ktora ani nechytila a tie krasne zvadnute haluzky co som tam nadrbala aaach, masterpiece.
    ale tvor ti je uplne zbytocny, asi si na to dosla po prelistovani, to je tak inside casopis, ze dost vela ludi ani dokonca z nasej skoly nechape o com :D
    pekna si pri dome!
    peť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem
      haha je je veru ale konečne som sa niečo dozvedela o všvu :-D zviedol ma tou obálkou, neodolala som.
      a bola tam taka strašne odveci vec s nafukovacim vtakom z ktoreho išiel dym, a cely ten atelier bol mega zlyy to čo bolo?

      Odstrániť
    2. to asi bol iny atelier kde bol nafukovaci vtak, my sme robili hrozne stojany na stromceky, ja som dostala E a este som oslavovala, som myslela ze neprejdem kurzom :D hej, katedra dizajnu vychytala tento rok :D
      tvor ma plagat ako obalku, je to super! aj dizajn je super, konecne sa dozvies ako u nas prespavaju studenti na gaucoch v atelieroch :D

      Odstrániť
  2. fakt, tyjo ten obličej - mazeec..a s tou košilí to byl velice šťastný hod, myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taketo clanky mam velmi rada! co je to ten tvor?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych tak tak tak tak taaaaaaaaak moc chtěla do téhle kavárny v Bratislavě, ach !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo je to presne za korektor a je fakt dobrý? Zišiel by sa mi na moje právnické kruhy... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. double wear, musíš si skúsiť ale ja som lepší zatiaľ nemala, tá drahá kozmetika má niečo do seba :-D

      Odstrániť
    2. Este lauder je naj znacka cena kvalita.Radsej menej ale kvalitnych veci

      Odstrániť
  6. mám z těch fotek úplně chuť něco tvořit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nooo, vidime tam tu tvar veru :) teda aspon ja.. inak pekny random :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chai latte v Shtoorovi jednoducho rules!
    škoda, že si nedošla večer spolu s Danielom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great impressions! I love the second picture the most :)

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!